domingo, diciembre 11, 2005

De vegades ens pasen coses inexplicables, suposo que estos dies entre unes coses i altres, estan resultant un poc durs, aunque jo estic bé, es a dir a mi no em pasa res, suposo que es junta tot, el cansament, les males notícies, y vas sumant, en un principi fas, estic bé, però et mires al espill i a qui intentes enganyar..

Ahir per la nit, parlant en ma mare em vaig emocionar, si resulte raro que ho diga jo, que sòc nanitas, però suposo que en totes les cases hi han temes tabú, que es toquen en rares ocasions, com per eixemple quan vaig estar en el hospital, ahir ma mare em va contar un poquet després de 21 anys, y uff allò deguera ser molt dur. Al final vam acabar les dos canviant de tema, millor no remoure el passat, el passat passat està, el que importe es el present, que es el que estem vivint, qui sap si arrivarem al futur, o ens hi quedarem per el camí, això no ho podem saber.

I be tinc dos bin ladens aci al costat, la veritat es q resulte un poc extrany tindrel's aci al costat, jo que em pensava que tindría un munt de billets i només en son un parell, suposo que al igual que bin laden desapareixeran pronte, entre el alquiler, y les ulleres, que ahir em van caure a terra i per a rematar el día se'm va badar un cristal, si es que tinc una sort!! però be no va mai malament una ajudeta, almenys puc dir, que ja tinc recuperada la derrama del portátil, si es q.. jeje

No hay comentarios: