martes, enero 31, 2006

Supongo que he vuelto a mis orígenes, aquellos en que veía un videoclip o oía alguna melodía que me gustaba y optaba por adquirir el cd, aquellos tiempos han cambiado mucho, últimamente escuchaba música más comercial, tengo que reconocerlo, supongo que los grupos que me gustaban no habían sacado nada nuevo, ni yo tampoco tenía tiempo de descubrir grupos para mí nuevos.

Hace poco descubrí un grupo Ken Zazpi escuché una canción suya "la cançò dels oprimits" no os asusteís ellos son de Euskal Herria, aunque tienen un par de canciones en catalán o eso dijeron en la TV3, aunque para mi es catalán muy del sur, tirando a valencia jeje (usease valenciano) pero no voy a entrar en polémicas de denominaciones.

Hay otra canción Ilargia (La Lluna) que se me ha quedado grabada en la cabeza, si podeís no dudeís en oirla.

Ves i diga-li a la pluja
que no torni a venir,
diga-li a la soletat
que no la vull avui
(na na na na nana)

Ets la soga que m'aguanta
i m'ofega al mateix temps
la que em va fer nàixer els somnis
la que me'ls fa malbé..
(nanannana)

Cada nit tinc un desig
la lluna per tu robaria
brilles per la seua llum
una obsessió a la llunyanía..

1 comentario:

Anónimo dijo...

Hola MAria!!!
Bè jo soc de València i estic enamorada de les cançons de Ken zapi de la lluna i del poema als oprimits..és una passada!!
no sé pas si tu penses que els valencians tots diguem que tenim una llengua diferent a la catalana..però no és veritat això.
Jo i molta gent que conec pensa que exactament es lo mateix...tan sols que algunes paraules es pronuncien de manera distina...
Dir que el valencià es una llengua distinta perquè es pronuncia de forma distinta és com dir que l'andalús no es castellà pel mateix fet...
Bè doncs, ja coneixes a una valenciana com jo que pensa que tots som un mateix poble...
Un beset i si vols agrega'm!

rovilu_lamejor@hotmail.com

Dew!!!!!