miércoles, julio 05, 2006

puaj!

Si puaj! puaj! no se que es pitjor si tindre bitxets en el cos alias parásitos o el medicament que m'ha tocat prendrem avui, tinc el cos revolt, be revolt revolt no, tinc el mateix gust en la boca de quan em prenia les ampolles de ferro snif snif, espero que demà se'm haja passat, perquè ja tan sols em fa falta açò per acabar d'arredonir els dies.

En la feina estic pasota, pasota però dels nervis, no ho puc evitar i això que encara no ha vingut lo pitjor, però hi han formes de fer les coses, i la forma qe vec no em pareix la més correcta, tan sols això.

Jo tan sols tinc ganes de que pasin les hores, que arribe l'hora de marxar a casa i de evadir-me un poc per aci, i per un moment oblidar tot el que ha passat durant el mati, es lamentable, que el meu dessig siga aquest, però les coses pinten mal, molt mal per a que enganyar-mos, però aguantaré fins que puga. Tinc molta més paciència de la que semblo, de vegades jo mateixa em sorprenc.

En fi, demà serà un nou día qui sap si millor.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Quan estas aixina lo bo es contar les coses que et pasen i desfogar-se.

Cheli

Laura dijo...

Be, hi ha sistemes millors per a desfogar-se, però en este m'aconformo jejeje.

Tallafocs