martes, agosto 01, 2006

Els xiquets d'avui en dia..

No fan cas ni al lucero, com se sol dir, ma mare li ha dit 4 vegades a la meua neboda, que no traga el puzzle que anem a dinar i on acabe d'anar la xiqueta?? a per el puzzle. Li he dit que seguera be, i creeu q ens ha fet cas? diu q està més còmoda aixina, al final li he dit q ho pare queta o fins que vinga sa mare la amarraré en una cadira. No es que no m'agraden els crios, que si que m'agraden i molt, però no puc soportar o tolerar, els malcriats, ma mare em deia que quan era menuda era malcriada, pq quasi que no menjava res, però quan em deien algo feia cas, i be si meu deien els meus tios, encara abans!

No se com anirà el futur, veïent a esta joventut.

Després estan els jocs que se inventen, la sentia mentre estava "dormint" un joc q consisteix en veo veo i te q dir tot el que veu i si se equivoca tens que dir "no veo no veo" total que al final ma mare li ha dit, Abril, para que m'estàs engatant jeje.

Ja comence en un altre joc...si es que no calle ni baix l'aigua jeje, no m'extranye que sempre estiga afònica.

No hay comentarios: