jueves, julio 01, 2004

Molto benne

Estic com si m'haguera pres alguna substància psicotrópica, ja porto un parell de dies aixina, pa mi q va ser desde q me vaig fer els análisis, es q tinc mala sort, han tingut q fer el reconeixement en la fábrica només posar-me jo a currar com si no tinguera dies el any :)

Pq lo de molto benne, no recordo si s'escribia aixina, però vaig trobar roskilletes de les del seven up, de les rissaetes, en Fernando i estan de vicio jeje.

Per lo que gracie mille ;) per escoltar-me, per llegir les meues rallaes de bola... suposo q la culpa la te la música q ara estic ascoltant, no m'havia parat a sentir el disco de Tony aguilar, jeje llevant del canto del loco, els demés...:<

Me penso q servidora per avui se retire de davant del pc, q ja duc mes de 10 hores i els meus xullets o noten :(

Res es imposible, tan sols teu tens q proposar..

No hay comentarios: