viernes, julio 02, 2004

..S3

Pareix tret de l'anunci d'una colonia, el meu títol, però crec q a tots ens envolta el estrés estos dies. Jo tan sols tinc ganes de q siga esta nit, i poder anar per ahi. Deixant l'absenta de costat, per cert, ara ja tinc la mateixa impresora q tú, vero, jeje.

Pero suposo q arribarà ésta nit i estaré feta merda, adormida com ara :'( snif, snif, jo q ja tinc ganes de fer-la llarga algún día. D'anar al ENMI o millor a l'AUTOPISTA. De fer excursions, se note q tan sols e xafat el poble una volta en ésta setmana. La meua vida es pot traduïr de la següent manera, del curro a casa de casa al curro, del curro a casa, i a dormir..i ESTOY MUY CANSADO HOY NO HE PARADO, DE TANTO JUGAR ESTOY AGOTADO...el meu despertador ;)

I pasar pedidos y mes pedidos, l'altre dia me vaig pasar la nit somiant q pasava pedidos, si no paro ni en casa ;) el programa es una merda, i estic agobiada. Tota la faena q he fet este matí, l'haguera pogut fer en un parell d'hores, si no fora tan lento...seu pren en mes tranquil·litat i a mi això m'extrese.

Be, vaig a aprofitar un poquet els 25 minuts q hem queden.

La monotonía conduce al tedio..

No hay comentarios: