domingo, julio 04, 2004

No me llames Dolores llamame Lola

Esta frase me la va dir fa un parell d'anys la meua gossa jeje, desde llavors li diem Lola jaja

Com podeu vore estic un poc rallada, entre el mal de cap i coses q pasen al meu voltant, m'agradaria pegar-me un pessic i poder despertar.

Estic mirant per la finestra i en els tarongers del costat hi ha un peazo pardar, ara no recordo com es diu, es negre i de color cru, de la medida de un loro i no parle, per lo q no es un loro, serà una abubilla? la veritat es q esta fent equilibris en una rameta. Una de les coses q m'agraden de la meua habitació d'estudiar jeje son les vistes, sempre puc vore els pardalets o pardajalitos jeje.

Acabo de mirar un altra volta lo de la nómina i verifico, pose: Subnormales, com es posible q a dia de avui encara s'utilitzen eixos barbarismes!!! es q acàs no son normals, jo crec q igual respiren com natros, i lo de ser normal o no normal, tots tenim alguna cosa que ens diferencie de la resta, sinò el mon sería molt, però que molt aburrit.

Me'n vaig a vore 7 vidas, a vore si me'n ric un ratet. Cuidevos molt.

No me llames Dolores llamame Lola...

No hay comentarios: