jueves, diciembre 02, 2004

com canvie tot..

Feia dies, q no entrava aci ho reconect, però ara m'apareix la primera finestra en castellà, ja se q pose jeje, es broma :P

Be el fet, es q últimament sommio coses molt extranyes, per a mi q es culpa de les pelis q vec al cine, esta nit he sommiat una cosa extranya tipo misteriosa obsesion, la recordes vero? doncs els et. abduien a tots, rollo com la peli, pero a mi no m'acabaven d'abduir, me salvava ma mare, però igual m'havia afectat aquella llum, total q al final, no se com en el somni, me tret de l'orella com un fil i una cosa en forma de cono, tot això d'on normalment duem els pendientes, q això me llevaba els influjos dels etaterrestres... me despertat sobreasaltada, a vore q m'havia pasat en l'orella, açò no es dormir jeje.

Em paso la nit sommiant somnis imposibles. Si la vida es sueño, i los sueños sueños son, espero q es qde la cosa aixina, sino no vull enfrontarme als meus somnis :P

No hay comentarios: