sábado, diciembre 04, 2004

semos del imserso

Últimament no se q me pase, sempre q estic en algú comencem a recordar coses del passat, com si quedaren molt llunyanes i a lo millor tan sols fa uns mesos que van pasar, suposo que va be recordar coses alegres, divertides! :)

L'altre dia recordava les primeres setmanes d'estar en casa, mun pare es va acabar el meu suc i ne vaig armar una! (ma mare em va dir,q ja no estàs en Castellò) suposo q era el espíritu de supervivència q duc dins, si una cosa es meua, no te l'acabes jeje. Recordo en el menor, els tokes, q era lo únic bo, de dinar a la uji i be els bocates tampoc estaven malament, aunq la majoría de díes, per poc perdíem el bus per culpa de les cuineres. Que mels guardava per a quan m'abelligueren, un día vaig anar i xof :( el meu tokke ja no era, ja se l'havien fotut, vaig pillar un rebote!

Suposo q si ara aniríem al menor, uff. Jo crec q en una setmana m'expulsen jeje
i bueno, en el meu grau de maldat actual, millor no pensar-ho jeje

1 comentario:

Anónimo dijo...

ayyyyy
acabo d'escoltar una cinta de fa 10 anys i mhe posat mega nostalgica... snif snif, què felicitat la d'aquells anys, i el pet que duiem a les 9.30 de la nit!! no sé com no vam acabar totes amb coma etílic, no nomes yol!!
jejeje què bé que vaig gravar aquells dies, si no, s'haguessen borrat de la nostra memòria per a sempre...
Veronike