martes, diciembre 28, 2004

Ni en Navidad

Res que aci no escriu ningú, i jo ja no se que escriure, tinc vacances, però, ja estic farta d'estar en casa, que podría anarme'n per ahi, doncs la veritat es que no ho dubto però en el fred q fa la veritat es q no abellix molt ixir d'esta casa.

Ahir vaig anar a per els meus reis, a per un monitor tft, no m'he pogut resistir, això si encara me dolen els diners, no me pregunteu que tal es veu, pq encara no el tinc en casa me'l tenen q demanar. Ahir vam anar a fer estragos al compte bancari, tb vam anar a solsona a per una pulsera per a ma mare, i definitivament, tinc ull crític me va molar la mes cara, però com a que 950 € son un poc barbaros! i vam tindre que canviar de gust :D
A vore si esta tarde vaig a demanar lo de la meua fullola,q la semana q ve tinc q treballar i puaj, q poc q abellix :P

I be, la peli que vam anar a vore el dia de Nadal, la de Jim Carrey, doncs es rara, per a que dir mes, si algú vol saber més que vaja a vore-la, però la veritat es q me vaig alegrar de vore a en Joan després de tant de temps.

I aci encara continúa en marxa la batalla campal, awela vs ma mare, qui guanyarà.. jo aposto per ma wela q se les coneix totes :D

Vinga que vagi be :D

No hay comentarios: