sábado, diciembre 18, 2004

toc toc!

Hay alguien ahi? me sento com el de SOlo en CAsa, ja no m'escriu ningú snif asnif asnifffffffffffffffffffffff :)

Definitivament el mon es un pañuelo o un mocaoret, una compi de curro surt en el meu fallero, q fuerte!!! i pobret te un trauma, d'altura per culpa meua jaja. Es q de xicoteta, cantava a sovint lo de "quisiera ser tan alta como la luna, ay, ay, como la luna, como la luna" jeje

Estic un poc pa allà ho reconec, però com estarieu si només hagureu dormit dos hores!!

Sopars de empresa POWER jeje, sempre acaben sent destroyers. Ahir vaig vore al que es de sucre, jaja, aunq lo mes graciós, va ser q estaven al costat de la máquina de tabaco i a un xic li van caure 2 euros i lils vam arreplegar i li va donar la ma a un company de feina i a mi dos besitos, jeje q agraït, la veritat es q no estava gens malament el tio.

Ais dixo d'escriure, q ja no se q escric per a variar, estava mirant una peli de Santa CLaus, e anat a ginyar i ara estic aci escribint jeje

Bon Nadal! jou jou ou

No hay comentarios: