lunes, mayo 15, 2006

..de tal palo...

...tal astilla.

Els que em coneixeu ja sabeu que sòc un poc cabroneta, per dir-ho d'alguna manera, podeu posar adjectius que ho incrementen en els comentaris jeje. Doncs ahir vaig descobrir a qui em parec, si si, eixe punt no tenía molt clar si era herència, de la família de mun pare o de ma mare, però ahir ho vaig vore claríssim...

Tachan! resulte que em vaig tirar a nadar a la piscina, esta gelada l'aigua, pa que enganyar-vos, però tenint en compte com estava l'aigua de la piscina de morella l'any passat la vaig trobar be, total que la piscina s'estava buidant, per la part baixeta que normalment m'arribe l'aigua al coll em venia per la cintura i per la fonda de dos metres tocava, total q faig un minilargo de 5 metros i al tornar, traca..rascada de genoll en la rampa i ma mare partint-se, dient es que ho veía, sabía que anava a pasar i jo però haver avisat, i després per la tarde encara se'n reia, dient si pareixies una ballena varada, serà xunga!! per no dir-li un altra cosa jeje..

Total que ja sabeu d'on me ve :P

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Salveu a Willy 5.

Cheli

Anónimo dijo...

però a qui se l'ocurreix!!! ta mare no es kabrona!!! tans sols ha dit la vritat!!! jejej quina pena q no hi haja fotos de la varada!!!!! ;P

Laura dijo...

però sereu CABRONS en majuscules els dos!!!

Anónimo dijo...

si em dones per aludida et diria q jo tb et vull molt molt molt... :P:P