viernes, julio 07, 2006

Sort...

...qui sap!

Esta tarde ha sigut un poc rara, he vingut a casa i hi estava la meua cosina en la meua neboda, xapotejant en el aigua, i com sempre ens confundeixen a la meua cosina i a mi, m'ha dit q li van preguntar si estava en morella treballant en diputació q el fill d'una dona q coneix q treballe de mestre allí en el institut, si voleu que vos diga la veritat, jo no tinc ni pajolera idea de qui es ell, però clar visc en morella, allí tothom et coneix i tu no coneixes a ningú. Be ja comence a coneixer a algú, però encara em queda molt...

Després he anat de compres, al mencadona, sempre fan falta 4 coses, mm això em recorde, que encara tinc la compra en el maletero, menys mal q no hi ha res que es faça malbé, es q he aplegat abans a casa i no he pogut entrar el cotxe per a descarregar-lo, i ara ja ni m'enrecordava jeje. I a les hores que son, doncs com a q no em vaig a posar ara a descarregar, sincerament, espero enrecordar-me'n demà jisjis. I hem vist a una dona no se qui era, em sonava talvolta, total q la dona es posa a parlar en ma mare, i li pregunta q qui es sòc i ma mare ma filla i la dona ah que guapa que es jeje, total que ja puc ser una xiqueta guapeta i res mes!! jejeje, el meu somni! però mentrestant continuaré currant, per si de cas, que no meu crec :)

Després he acompanyat a ma mare a per uns vaquers i he acabat jo en vaquers si es q.. i de volta a recollir el cotxe, me parat a mirar un escaparate, hi havia un conjunt de festa guapo, i després de pensar-ho un poc, m'he decidit a entrar, i que ni pintat jeje, això si jo vull tindre l'espill de la tenda en casa, el que tenen en mig de la tenda et veus genial, suposo q les sabates en un pam de tacó d'agulla que m'han deixat tenien algo que vore, i que l'espill et traia més estilitzada, pq deies, ostras esta sòc jo! si no em parec a la que acabo de vore reflexada en l'espill del provador jeje. Però bé que tinc q dir-vos hi ha que aprofitar les rebaixes, en el conjunt clar, els levis no baixen :( pero 60 euros ahorrats son benvinguts, aunque meu han financiat els meus pares jejeje. Però clar es qüestió de principis, el meu lema es...per a que em tinc q gastar els diners en roba de festa? algo tinc per el armari jeje.

No hay comentarios: