lunes, julio 10, 2006

Sol, solet...

...o llum, llumeneta :)

Reconec que sòc pereosa, per no dir-me jo mateixa gossa, (que sone un poc malament, i eixes coses ), resulte que ahir per la nit vaig tancar les comportes del balcó de la meua habitació en tant mala sort, que em vaig deixar una comporta un poquet oberta, i no vegeu com m'ha donat per el sac la llumeneta jeje. Primer vaig pensar, bah, d'aci un ratet apagaran la llum del carrer, però jo no se si avui ha ixit molt prompte el sol, si no l'han apagada o que ha passat, però a mi tota la nit m'ha enlluernat.

Suposo que sòc rara, o que aci apreta més el sol, o per el fet de que el sol entre de manera vertical, molesta més que el horitzontal de les persianes de la casa de muns pares, qui sap. Però tenía la sensació d'estar en un tercer grado, al final no sabia si estava aci o si estava allà.

Res esta nit, abans d'anar a dormir, revisaré les comportes jeje.

Bon dia!

1 comentario:

Anónimo dijo...

Per això este matí estas tan cansada.

Cheli