domingo, agosto 27, 2006

cof cof

"Mamá, mamá, mañana no podré jugar a futbol..." crec que avui podría fer perfectament l'anunci, tinc un poc de carraspera, be ja l'estic arrastrant desde fa dies.

Ahir em vaig gitar tard prop de 5 del mati, tot un récord jeje, be tinc que dir que ens vam estar on sopavem fins prop de 3, i després vam estar fent el xorra com sempre, mirant fotos antigues.

Ho vaig pasar molt be sopant, i be per a que negar-ho el mojito estava de muerte jeje, per a un únic lloc bo que se pot estar...i després em vaig quedar al resopar jeje (aunque clar en tantes tapes i el bocata, com a que ja no vaig poder en res jeje) Espero que de cami de tornada, no li llevaren el rinyó a ningú jeje.

Que se n'ha fet de la pau de dins de casa meua? es que ma wela no calle ni baix del aigua jeje.

No hay comentarios: