sábado, agosto 26, 2006

en fin...

Fa dies que no escric res, be això tampoc es del tot cert, l'altre dia em vaig posar a escriure, però com sempre la red em va jugar una mala pasada i es van perdre les meues paraules, suposo que de uen correr per dins d'algun cable o d'alguna fibra òptica.

Estic un poc cansada, de tantes festes i sobretot de vore tanta gent al meu voltant, em dona la sensació de que estic queta mentre tot es mou al meu costat. Aixina que res millor que estar un ratet tranquila asoles en casa, hi ha alguna cosa millor que fer?

3 comentarios:

ninnananna dijo...

REPE!!!!!!!!

bé, ara en serio... si puc, es q filla, portes no se quantes setmanes de farra en farra!!!!

i de lo que si hi ha coses millores per fer!?!? bé, depen de la gent a qui preguntes, hi ha gent que pensa que eres una aborrida per quedar-te a soles, gent que pensa que va bé estar algunes vegades a soles... l'important es que penses tú i no els demés.

Anónimo dijo...

N'hi ha milers de coses millor que fer pero tu mai et donaràs comte. Tu, ta casa i la teua soletat, ojalà jo estiguera més temps fora de casa, sería més feliç i m'aborriria molt menys.

Cheli

ninnananna dijo...

T'assegure que es poden tenir centenars de persones al teu voltant i sentir-se la persona més sola i triste del món. I en el lloc més bonico del món i no veure la bellesa.

No es tracta de fer les coses per que hi ha que fer-les, es tracta de guadir-les en el seu moment.
No dessitjar-les, si no fer-les...