lunes, agosto 23, 2004

..crec q avui ja no tinc resaka d'aigua..

Tinc el cos extrany, com ahir, però per lo menos avui se que no es per culpa de l'aigua...mmm a vore, jo ahir vaig beure aigua??? si no recordo malament una al principi de la nit, ja que no tenia intenció de beure, però ja se sap, açò de ser ex-dama es una "dura tarea"..sobretot per al meu fetge i estòmec per a digerir-ho tot.

Si voleu que vos diga la veritat jo no se ni el que vaig beure ahir, lo únic que se es que vaig arribar un poc sorda a casa, suposo que encara tenia el rol, d'estar dins d'alguna penya o damunt d'alguna tarima, que les fan per a gegants, pq pujar pujes, pq algú t'ajude però per a baixar.. m'extranye que ahir no me faiguera ninguna moradura.

La veritat es que men vaig riure bastant, no se si era per els 7 xupitos ( hi han 7 penyes no?) si mos va acobidar hasta la penya nova, o per el cubata, que mos va pagar Potxolo, la veritat es que va ser el que més se va portar xupito i cubata. I claro no hi havien mai dos xupitos iguals, el únic que se es que els nous, ens el van fer de cointreau i granadina, i avui tenia una taca en la samarreta i en les sabatilles, ara fent memòria, per a mi que el xiquet de la penya se deguera pensar que Lupe i jo estavem loques, pq a ella no se li ocurreix altra cosa que dir, mira en la ma en que se deguera estar tocant la rata antes, ens està sacsant el xupito jis jis..

Aunque no mereixen de mentar, el gran nombre d'metrosexuals, que hi han, no si acabarà tenint raó ma tia al final.. ne hi havia un, jis jis que ballava que pareixia que estiguera ballant un ball de l'oest. Per lo menos una encara no ha perdut el seu encant personal, si es que alguna volta l'he tingut, pos no va i se pose a ballar un xiquet en mi?? la veritat es que el xaval no estava malament, però jo no li posaría mes de 19 anys, ais que me faig vella i tinc mala conciència de ser asalta cunes!!! açò no pot ser je je.. i per lo tant me vaig pirar i vaig dixarlo ballant, q malvadosa..

I vaig arribar aci a casa..i encara no feia eses ni res per l'estil, però va ser gitarme i la meua habitació va començar a girar com un carrusel, això que si tanques els ulls, roda tot, i com tenia son i se me tancaven, al final vaig decidir-me per arrojar qual xiqueta anorèxica.. menos mal que estic baix i els meus pares no s'han enterat..

Esta nit de tranqui, q demà tinc q currar tot el dia, uf, q no faça tanta calor!!!!!!

No hay comentarios: