domingo, agosto 22, 2004

tinc resaca d'aigua..

Ja diuen que barrejar aigües no va be per al cos, no se que me pase ultimament, que m'alço de dormir mes cansada que me gito, i si tinguera alguna activitat nocturna, doncs ho entendría però, ara no trobo l'explicació.

Suposo que deu de ser culpa de la calor, aunque ahir per la nit, feia bona cosa de fred, però per el de matí ja torne a fer calor, podría descansar un dia el sol, no trobeu? Va que d'aci 4 dies mos plourà que estem en festes, i la pluja no pot faltar, la pluja es com la PUTA, mes o menos, festera 100%

Avui no se encara que farem, jo ja he desistit de fer la siesta, m'he adormit un rato al sofà i ma mare a entrat a Lola ja vos la podeu imaginar, porto la cara més limpia!!! i despres tirant-se'm damunt, es que es un bitxo de gossa. E anat a dormir al llit, però ma mare, es un poc com ho diriem...com diuen els catalans torracullons, i se n'ha tingut que vindre per el jardí a parlar en ma wela al costat de la finestra, damunt que fujo de la conversa, i me venen a cercar..

Ais, espero que Vero avui li dixen dormir un poc més que a mi, aunque per a lo que fan esta tarde, com no anesem a vore els bonsais o els gegants i cabuts, malament està la cosa.

Uis, només de pensar en el soroll infernal que feien les penyes ahir, se me lleven les ganes d'ixir de casa, que vella que m'estic fent redeu :)

No hay comentarios: