martes, agosto 24, 2004

i de que deguera voler escriure jo..

Fa un rato he anat a la cuina i he pensat alguna cosa, sobre la qual reflexionar, ara arribo ací i no se de que escriure, ni tan sols tinc pajolera idea de lo que havia estat pasant per el meu cap.

Per a mi que lo de la falta de memòria es un virus, que ens està afectant a tots, i lo pitjor de tot es que deguera estar pensant en alguna parida, pq crec q me n'he rigut i tot..aisssssss ja me tornarà a vindre la idea al cap en algun moment de la meua existència.

M'acabo d'asomar a la finestra i està tot més negre, uf, espero que ploga i que refresque, pq com continue fent humitat, jo se d'una que es deshidratarà..

Aunque vos parega raro avui encara no he begut cap coca cola, m'estoy quitandooooooooooooooo, m'estoy quitandooooooo que no, solamente me pongo de ves en cuando....uis la cançò d'extremo ja m'he emocionat :)

Suposo que abans estava meditant sobre el devenir de les coses, moltes vegades les coses no se poden evitar, d'altres en canvi pareix que ens posesem a la boca del llop, no se si m'enteneu el que vull dir, que per a algunes coses, som molt cautelosos, per a vore com ixirà tot, i en canvi en altres, pareix com si ens importara tot ben poc, com si inconcientment o concientment o enviarem tot a la merda, jo no me sento aixina, la veritat es que estic prou pasota, però tirant la vista enrere, m'he donat compte de que tots i totes som una colla de cabuts, i que l'any que ve casi que podrem anar a la trobada de gegants i de cabuts, no ho dic generalitzant tot açò.

Be vaig a vore si corre l'aire a algun lloc.

A mi me tallaven el monyo a navalla..

No hay comentarios: