jueves, marzo 23, 2006

Fa dies, que no escric res, suposo que estic massa enfeinada, o sense coses que contar o simplement, no vull donar la meva opinió de determinades coses, però al cap i a la fi, tal i com m'ha dit una amiga meua avui, "el blog es teu, i pots escriure el que te surtiga de la xona" si ja se que sone malament, jeje però te raó, si et pares a pensar açò no ho escric, allò tampoc, acabes sense escriure res. I van pasant els dies, i al final no tens res a dir, res a contar..

Aquesta setmana no he tingut molta vida social que diguem, no he voltat molt per aci, i avui que he ixit a donar una volta, s'ha posat a ploure, si voleu que vos diga la veritat no em molestava la pluja, no se si ha sigut el canvi d'estació o que.. però trobava a faltar aquestes tronades, com les que cauen en l'estiu, que en part et fastidien un poc, però per l'altra son d'agraïr.. i parlant d'aigua me'n vaig a la dutxa :) que ja fa hores que estic de camí, es veritat.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

I després de la dutxa, la peli que estaves mirant.

Cheli

Laura dijo...

mm peli.. si ahir era el final de la cocina del infierno jeje..be tinc que reconèixer q se me van fer les tantes xarrant

Anónimo dijo...

aixo mateix, el q te ixca de la xona oleeeeeeeeeeeee