jueves, junio 22, 2006

mr.win??¿¿¿

Avui estava en la feina, fent algunes cosetes, per a variar, mai s'acaben :(, total que ha vingut l'arquitecte, aquest si que viu be, en tota la setmana ha anat a treballar 5h, si 5h no m'equivocat, però fa el que li rote, i prop dels 60 anys no crec que hi haja ningú que el posi en el seu lloc.

Total que parlava de diverses coses (ell) per a no treballar, comente fins i tot com son les mosques, total que comentava que ara la policía i la G.Civil funcionaven millor, desde q esta de ministre en Rubalcaba, no puc opinar al respecte, gràcies a deu no he tingut que utilitzar els seus serveis, i ha dit Zapatero, serà tot el mr.WIN que vullgues! i ens em quedat tots dient, que? mr.WIN? però que dius serà mr. BEAN!!! jeje.

Jo preferisc en mr. LINUX jeje, per triar, no em quedo curta, i que jo sàpia en gates, està posat en molts ajillos, i no m'extranya que cobri commisions del govern baix ma, però de moment, prefereixo que no ens mani ell, si utilitzo en windows, per sort o per desgràcia, però un dia d'estos tot canviarà.

No hay comentarios: