miércoles, junio 21, 2006

Opera 9





Avui vaig a ser un poc friki, aunque després de llegir la definició del wikipedia, no crec que siga friki per açò, igual si per provar coses noves, però bé, estava llegint i he trobat, aquesta novetat per a mi. Y com Cheli, sempre estàs dient, les obres i miracles del Opera, m'he decidit a instal·lar-lo en el meu pc, crec que desde els inicis de la meua incursió en linux que no l'havia tornat a provar.

I tinc que dir, que perquè no l'havia provat abans!! pq no me contes estes coses? la veritat es que m'agradat molt, be si vols que te diga la veritat l'he descarregat entre altres coses, pq te la posibilitat de descarregar les coses del torrent, directament, Això si, per eixemple ara estic escribint en el blog, i les línies son llarguísimes, no s'acaben mai.

Be això du a que a l'hora de publicar el blog desde alli, quedi desquadrat, i amb linies interminables, m'ha tocat apanyar-lo desde mozilla, però, per lo demés, es un altre mon.

Adjunto una captura de pantalla, per si algú vol animar-se.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Opera no està malament pero te un problema, no es programari lliure. Em quede amb firefox o konqueror o epiphany o galeon o .....

Cheli

Laura dijo...

Te coses bones, i tb te coses que no m'agraden, el firefox, està molt bé, i crec que deixe les pijades per a mes endavant

Laura