viernes, julio 14, 2006

Que faig..

..a estes hores, en el ordinador enxufat, y pseudoconscient per casa! podria estar canviant-me, pot ser, però es el últim dia dels sanfermins, i anar abans a la feina que ningú pues que no jeje, ja vaig arribar ahir la primera.

Avui m'he alçat abans d'hora, ahir vaig començar a pensar en la feina, i no he pegat ull en quasi tota la nit, crec que serà millor pegar-me un rentat de cervell abans d'anarme'n al llit, suposo que això unit, a que encara em trobava mig fatigada em va acollonir un poquet més. Si vaig estar a punt d'anar al centre de salut. Avui ja estic millor, estic més tranquila. A vore si no m'adorm en la feina, damunt del teclat avui.

Vaig a vore si m'espavilo un poquet, sino se d'una que se quedarà dormint en el sofà avui jeje

No hay comentarios: