jueves, julio 20, 2006

toy contenta...

No se si ho vaig comentar l'altre dia, lo que ens van donar un cop al cotxe de la meua mare, una tipeta fent marxa arrere, se'ns va tragar, total que tant la conductora de l'altre vehicle com la seua germana es van fer unes furies, i tan sols va faltar que vinguera el imbècil del poble per a ajudar-les, total que elles xillant-mos, quina falta de educació i això que crec que una d'elles es mestra. Dient q la culpa era nostra per haver-li donat per arrere, que haguerem tingut que fer marxa arrere també, o que li haguerem tingut que pitar abans, i jo em pregunte i per a que collons du el seu cotxe 3 espillets tant monos?

Total que van vindre els munipardals, pq d'amistòs aquell parte del seguro tenia poc, els del meu seguro.. un show vamos....però...

ma mare m'ha cridat este matí i ma dit que li havien trucat els del seguro i li havien dit que estava tot sol·lucionat, a lo que ma mare, clar li ha preguntat a la del seguro que de qui era la culpa i li ha dit que de elles jeje, ara quan les veja els dire que us bombin!! o millor que te den! jeje, no per mes xillar o per amenaçar als demés se te mes raó, però be, hagueren pogut ser un poc mes llestes, però qui no arribe no arribe xiquets jeje.

Per altra banda, tinc ganes q siga demà a les 2 i mitja, si si, vacances! però be intente no preocupar-me molt per el piño q em vaig pegar al cap ahir per el de matí, aunq suposo q la moradura en el ull serà inminente :) ja vos contaré a vore com va la cosa.

No hay comentarios: